joi, septembrie 22, 2011

"Scrisul in verde" ...

Stii .... mi-ar placea mult sa stiu ce insemni pentru mine ... dar mi-e greu : nu imi esti deloc indiferent doar ca ... uneori mi-esti extrem de drag, iar alteori extrem de antipatic. Am simtit de cand te-am intalnit lucrul asta .... si ma gandeam ca 2-3 zile cu tine vor putea da un verdict ... doar ca n-a fost deloc asa. Ba mai mult, lucrurile s-au complicat si mai tare. Care mi-e raspunsul la intrebarea "Ce facem ?" .. De ce persista aceasta intrebare? De ce nu stiu ce vreau? Oare simt ceva pentru tine? Sau e doar obsesia mea cu mult-dorita relatie? Oare daca maine as gasi ceva .. altceva, m-ar deranja sa te inlocuiesc?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce repede trece timpul...acu vreo 6 luni imi completam facebook'ul cu notite in care scriam ce vreau de la un baiat...il vroiam pe cel care sa ma sa ma stranga in brate,sa ma tina de mana … sa ma ciufuleasca … sa ma traga de par … sa ma muste.Pe cel cu un zambet care sa ma topeasca, care sa se uite in ochii mei fara a-mi spune nimic, iar eu sa inteleg tot...cel care sa imi trimita mesaje chiar si atunci cand e langa mine, cel acre sa ma opreasca in mijlocul trecerii de pietoni doar sa ma sarute,sa danseze cu mine oricat de prost m-as misca. Aveam nevoie de cineva care nu ma judeca dupa aparente...un baiat pupacios si haios,care nu se teme sa se rataceasca... Stiam ca o sa il gasesc dar nu stiam cand si unde. Ce nu stiam insa e ca o sa il am si nu o sa imi dau seama ca e langa mine...
Despartirile dor...orgolii ranite, inimi frante, dorinte neimplinite, toate dor...dar cel mai tare doare sa ai acel ceva la care ai visat o viata, sa-ti tii visele de mana si sa nu le vezi..iar mai apoi sa le pierzi. Sa nu simti cat de bine e cand ai tot,dar sa simti cat de rau e fara acel "tot".
Sfarsit de august vs inceput de februarie...inceput de vis vs sfarsit de relatie...scrisorele in verde vs comentarii pe blog...intrebari vs raspunsuri..."el" vs "ea"...atunci vs acum..."nu stiu ce vreau" vs "te iubesc"...ce repede trece timpul si ce urme adanci lasa...